perjantai 13. toukokuuta 2011

Simon koiratanssitreenit Espoossa

Torstai-iltana oltiin taas Simpan kanssa Marjaanan koiratanssitunnilla. Tosi kivasti saatiin taas onnistumisia eri tempuissa. Aluksi treenattiin meidän uusinta temppua, missä Simo menee kokonaan matalan laatikon sisälle seisomaan. Nyt kokeiltiin myös jo hieman pienemmän kokoista laatikkoa, mutta hienosti Simo myös sinne meni ja kyllä huomaa miten poju tykkää kyseisestä tempusta. :) Harjoiteltiin myös tötterön kiertämistä ja hyvin onnistui myös hieman pidemmällä matkalla sekä niin, että lähetin Simon eteenpäin minun jalkojen välistä.

Tosi tyytyväinen olin myös eri peruutustemppuihin. Ensin Simo peruutti aina minusta pois päin, jonka jälkeen palkkasin sen kauemmas ja tämän jälkeen Simo kääntyi kaukana ympäri ja peruutti vielä takaisin ja minun jalkojen välistä läpi. Tuo olisi kyllä tosi upea yhdistelmä, jos sen saisi hiottua myös meidän seuraavaan ohjelmaan. :)

Harjoiteltiin myös uutta versiota meidän keppi-tempusta, jossa Simo tuli ensin minun jalkojen väliin ja siitä nousi seisomaan minun poikittain pitelemääni keppiä vasten ja sitten vielä pyörimme yhdessä. Myös tämä on mielestäni tosi kiva versio tästä tempusta ja lisäksi todella näyttävän näköinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.