keskiviikko 19. lokakuuta 2011

Sanin kanssa koiratanssitreeneissä

Sanin kanssa käytiin jälleen Marjaanan tanssitunnilla Espoossa. Nyt harjoiteltiin mm. ryömimistä, jonka treenaus olikin jo kotona aloitettu. Ihan kivasti Sani ryömi, kun sitä namin kanssa ohjasi eteenpäin. Nyt täytyy pyrkiä häivyttämään vielä käsiapu siitä pois. Sitten harjoiteltiin huivin vetämis -temppua, jossa Sani tulee vetämään minulta pitkän huivin pois peruuttamalla samalla. Hienosti toimi, kun sitäkin oltiin jo kotona harjoiteltu. Tämän tempun olen ajatellut sisällyttää meidän uuteen koiratanssiohjelmaan. :) Vielä pitää treenata sitä, että Sani peruuttaisi vieläkin kauemmas eikä irrottaisi otettaan niin aikaisin, mutta hienosti kuitenkin sujui jo nyt.

Sitten treenattiin mm. tuolin kiertämistä, joka sujui tosi hyvin myös pitkällä matkalla. Jee! :) Harjoiteltiin myös poispäin peruutusta, pujotteluita, pyörähdyksiä sekä melko uusina temppuina minun ympäri kiertämistä sekä halitemppua, jossa Sani hyppää minun olkapäitä vasten seisomaan ja laittaa kuonon minun olkapäätä vasten. Nyt olin taas tosi tyytyväinen näihin treeneihin, koska saatiin niin kivoja onnistumisia paljon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.